Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатроник на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
    Ми да аз отдавна се чудя защо всички му викат и пишат климатроник като е прост климатик на 98% от 156 във форума т.е. преди 2002г
    защото е климатроник затова,не е задължително да е с дисплей,има и механични,ореребреното кръгче под врътките е датчика за отчитане на температура в купето,с две думи е с механично управление,а не електронно което е по-добрия вариант,при климатиците няма градуси автоматични режими и т.н.
    Last edited by toshko69; d.m.y г., 19:46.
    sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

    Comment


    • #32
      аве колеги помагайте,как да го спра това чудо да се вклучва авто, написаното по въпроса от търтей не помага,пробвах тези комбинации мн пъти и уви, и да климатроник е,проверявал съм по вин и точно това си пише
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #33
        Половината мнения са вятърничеви относно начина на работа но климатроник системата на алфите.Аз съм чел книжката на колата и да кажа сега за кво иде реч,първо има система за вентилация,която работи в режим на студено,пуска компресора дори и врътката да е на положение 0,второ на топло климатроника изтегля влагата от купето а не вкарва сух въздух,когато се пуска клапата да не влиза въздух от вън също пуска компресора,защото се получава разлика във външната и вътрешната температура,поти стъклата,а климатроника изтегля влагата,затова когато работи по-дълго време климатроника тече вода под колата,тази вода е втечнения влажен въздух от купето.Може да се гаси не съм се старал да запомня начина,защото според мен е по-практично като е пуснат.Аз съм си купил кола с екстри,който ползвам постоянно,а има такива/не искам да обиждам никой/който пускат клима 5 минути преди да колабират,или изобщо не пускат.Колега според мен си карай така,това е моя съвет,но колата си е твоя прави кавото намериш за добре
        sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

        Comment


        • #34
          ми колега май ще го оставя да си бачка,то и без това след 2 месеца заминавам за US и няма да се кара колата известно време,в гаража до завращането ми
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #35
            То и аз не виждам много смисъл да го спирам авто режима вече. Особено сега с тези жеги и без това го пускам.
            Пък и с/без него няма голяма разлика в разхода на гориво мисля, освен че намалява мощността на автомобила.
            156 TS
            ex. Spider TS

            Comment


            • #36
              ето текста от книжката на английски как се спира автоматичния климатик.
              Имаше една малка подробност:Преди да се врътне auto-0-auto-0 или след това трябваше да се спре климатика с копчето със снежинката.
              Първо пробвате единия вариант и ако не стане другия. Аз така го спрях и вече една година никога не се е пускал сам.
              айде успех!
              Attached Files
              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

              Comment


              • #37
                при мен се усеща много слабо когато съм на клима,усеща се намаляване на тягата в ниските обороти но слабо. колега успех в Америка,ако отиваш на работа дано си доволен от това което ще изкараш
                sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                  Половината мнения са вятърничеви относно начина на работа но климатроник системата на алфите.Аз съм чел книжката на колата и да кажа сега за кво иде реч,първо има система за вентилация,която работи в режим на студено,пуска компресора дори и врътката да е на положение 0,второ на топло климатроника изтегля влагата от купето а не вкарва сух въздух,когато се пуска клапата да не влиза въздух от вън също пуска компресора,защото се получава разлика във външната и вътрешната температура,поти стъклата,а климатроника изтегля влагата,затова когато работи по-дълго време климатроника тече вода под колата,тази вода е втечнения влажен въздух от купето.Може да се гаси не съм се старал да запомня начина,защото според мен е по-практично като е пуснат.Аз съм си купил кола с екстри,който ползвам постоянно,а има такива/не искам да обиждам никой/който пускат клима 5 минути преди да колабират,или изобщо не пускат.Колега според мен си карай така,това е моя съвет,но колата си е твоя прави кавото намериш за добре
                  Аз изкам само да добавя, че в тези врътки няма нищо МЕХАНИЧНО, т.е. няма пластини, няма контакти. Пластмасови врътки и платка.
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                    при мен се усеща много слабо когато съм на клима,усеща се намаляване на тягата в ниските обороти но слабо
                    Аз на нагорнище или като ми трябва мощност с 1.6-то го спирам, че
                    Last edited by R-156; d.m.y г., 22:09.
                    156 TS
                    ex. Spider TS

                    Comment


                    • #40
                      Ами...аз и в други постове съм питал,но така и не разбрах как се управлява климатроника от картинката по долу.Проблема е,че на първата врътка има две лампички за AUTO.Най-добре ще е ако някой има книжка за тази модификация.
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS '2003
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm '2008

                      Comment


                      • #41
                        мерси колега на бачкане отивам, живот и здраве после ще харчим за белисимата(последните две години там бях и мн мн доволен,сега малко пак)
                        п.с. на клима карам рядко щото девойката се сарди акто го пускам,боляло я врата и карам леко на отворен прозорец,в русе няма мн задраствания още
                        Last edited by rusiq86; d.m.y г., 22:43.
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                          ,а климатроника изтегля влагата,затова когато работи по-дълго време климатроника тече вода под колата,тази вода е втечнения влажен въздух от купето.
                          Ехаа втечнен въздух, който прави локви...
                          Колега, това дето тече е конденз по тръбите на климатичната инсталация.

                          @Vikoalfa "Климатроник" е просто марка като Джип, Ксерокс и т.н.
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                          ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                          Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                            Половината мнения са вятърничеви относно начина на работа но климатроник системата на алфите.Аз съм чел книжката на колата и да кажа сега за кво иде реч,първо има система за вентилация,която работи в режим на студено,пуска компресора дори и врътката да е на положение 0,второ на топло климатроника изтегля влагата от купето а не вкарва сух въздух,когато се пуска клапата да не влиза въздух от вън също пуска компресора,защото се получава разлика във външната и вътрешната температура,поти стъклата,а климатроника изтегля влагата,затова когато работи по-дълго време климатроника тече вода под колата,тази вода е втечнения влажен въздух от купето.Може да се гаси не съм се старал да запомня начина,защото според мен е по-практично като е пуснат.Аз съм си купил кола с екстри,който ползвам постоянно,а има такива/не искам да обиждам никой/който пускат клима 5 минути преди да колабират,или изобщо не пускат.Колега според мен си карай така,това е моя съвет,но колата си е твоя прави кавото намериш за добре
                            е тва се казва отговор-обяснение.браво,колега.сега вярвам,че никой няма да пита повече за спиране на охладителя.въпреки,че и аз отначало бях готов да опитам
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • #44
                              да калега прави моята алфа не прави но служебната кала ми е мондео 2002 г, модел и като навия днес 500 км. си прави локви и не е никакъв конденз от тръбите те са изолирани достатъчно добре.като е 40 градуса на вън а 17 в колата колкото и да ти е странно на място прави локви,или като го оставя цял ден да работи на място с пуснат климатик са си локвички аиде да не спорим ,аз не убеждавам никой изказвам мнение.
                              sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                              Comment


                              • #45
                                Кои тръби са изолирани, че не разбрах?
                                А локвата си е конденз наистина.
                                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                                Lancia Kappa JTD '98 -

                                Comment

                                Working...
                                X